Friday, February 11, 2011

selamat petang



salam.apa khabar? moga baik2 saja.

hari ini, hari yang cerah. cuti sebenarnya.kelantan kan jumaat dan sabtu adalah hari cuti. Ahad mula kerja dan kuliah bagi yang masih belajar macam saya.

hari ini mood saya baik.hari ini juga saya rasa lebih bermakna. kenapa? sbbnya hari ini hari cuti, boleh relek2 kat rumah (ok,tipu) ..sebenarnya lebih bermakna sebab hari ni saya rasa saya begitu rajin dan bersemangat untuk belajar.heeee~

oleh kerana hari baik, mood pun baik, maka hari ini saya ingin berkongsi satu lagu. nasyid . kalau nak tahu lagu apa,carilah kat google, moga anda mendapat inspirasi.

serius! sy suka lagu ini. ini liriknya :



Kucuba untuk berlari,
Mengejar mimpi yang tak pasti,
Namun hakikatnya kusedari,
Hidup ini hanya realiti,

Walauku tahu ia hanya ilusi,
Namun tetapku berlari,

Kucuba untuk mencari,
Mengenal erti hidup ini,
Bila akhirnya kutemui,
Ketenangan yang hakiki,


Ya Allah, Sedarkanlah diriku,
Dari lenaku ini,
Masih membayangiku,

Sujudku hanya engkau yang tahu,
Pasrah redha untukmu,
Yang Maha Agung,
Wahai tuhanku ampunilah aku…

Selangkah ku mencari rahmatMu,
Biarpun berjuta ranjau menghampiri,
Ku teruskan,
Untuk mencari cinta Mu,



cari, jangan tak cari,ye.

ok.selamat petang semua.

doakan saya dapat pointer 3++ sem ni ea... ^_^

may Allah bless us!

No comments: