Sunday, May 12, 2013

sampai bila-bila pun kita takkan dapat puaskan hati semua manusia


sampai bila-bila pun kita takkan dapat puaskan hati semua manusia
kan?
dan sampai bila-bila pun akan ada manusia yang kurang senang dengan diri kita
kan? kan? ..kan?

okfine.agak banyak kan disitu.

manusia,
akan ada yang suka kita, dan akan ada yang benci kita juga
biasalah tu kan..well, we not even like anybody, rite .
kita pun bukannya suka semua org, jadi tak pelik la jika ada yang tak suka kita

so jangan fikir banyak sangat
just live ur life just the way u r..
whatever people think 'bout you, it's not ur problem
they might be wrong or right 'bout what they think
biarkan saja..biarkan saja

pekakkan telinga ..

aku hidup untuk diri aku, untuk tuhan aku, dan tuhan kamu juga.. tuhan kita sama
janganlah banyak bersangka buruk antara satu sama lain

accept each other..complete each other
and try to understand other

aku tahu yang sometimes kata-kata aku selalu mem-perli  diriku sendiri
but well, i just try to do what im said

mungkin aku tak sempurna
bukan mungkin tapi memang..tak sempurna
so if i did something wrong..something that make you feel bad
or make u angry
or make u sad
or make u disappointed
or make u feel something that i didn't know,
please let me know

aku terima jika orang nak tegur
atau nak bagi nasihat
atau nak marah sekalipun

tapi tolonglah
gunakan cara yang sepatutnya

berhemah mungkin
berhikmah

jangan nak marah sangat
orang pun tak suka mcm tu

hmm..dah la..

lain kali aku update lagi

okbai


No comments: