Friday, January 6, 2012

Jangan ingatkan aku.....



tolong jangan ingatkan aku..


sedar tak sedar, dah hampir 3 tahun berasa disini..


sedar tak sedar, dah semester akhir disini, 


sedar tak sedar, persinggahan disini hampir berakhir..


dan tolong, tolong jangan ingatkan aku semua itu..


it makes me sad... so SAD...




disinilah,


aku bertemu dengan kawan.. yup, kawan baru.. bermacam-macam ragam


disinilah,


aku belajar mencari identiti sendiri, walaupun kini pencarian itu belum berakhir lagi..


disinilah


aku belajar banyak benda, mengubah dan memperbaiki kelemahan-kelemahan diri..


dan disinilah juga

aku bertemu dengan dia dan dia yang memberiku pelbagai rasa...




tempat ini, akan aku rindui....




......................








~ mode syahdu.. kawan2 pun asyik ckp dah sem akhir..sem akhir..akhir.. :(







No comments: