Sunday, November 6, 2011

Salam Selamat ..

Bismillahirrahmanirrahim...

Assalamualaikum...

salah sejahtera,

selamat hari raya Aidil Adha ..

selamat menghadapi final Exam bagi pelajar-pelajar diploma UTM di Kolej Teknologi Darulnaim..

selamat selamat kepada semua

semoga selamat didunia dan akhirat. ehem

Bismillah sekali lagi,

dengan nama Allah yang Maha Pengasih dan Maha Penyayang .....


.......................................................


hantu .. 

hari ini, 7 november 2011, bernyawa lagi.. bernyawa lagi diri ini. bersyukur kerana masih diberi kesempatan untuk menghirup udaraNya dengan sempurna,makan rezeki yang diberiNya dengan percuma (tadi macik jiran datang umah..bg makanan..hehe)..bersyukur kerana masih diberi nikmat untuk online (pakai streamyx) pada hari ini...bersyukur kerana diberikan rezeki untuk membeli laptop baru(laptop lama rosak dowh....)
bersyukur,bersyukur dan bersyukur........Alhamdulillah,terima kasih Allah, I love you Allah ^_^

ehem......

adapun tujuan aku menulis blog ini adalah untuk..........

adalah untuk.........

adalah untuk mengupdate blog ini...saja-saja..erk..

aku sebenarnya,

sedikit rindu dengan suasana dulu...dengan aku yang dulu...

dulu aku rajin update blog

rajin menulis..

rajin-rajin-rajin

merealisasikan impian..............

dulu aku punya semangat yang berkobar-kobar..

untuk merealisasikan impian aku...aku nak jadi penulis

I wanna be a writer...

but now,

seems like i've change........

a lot..........

semakin malas.

semakin pemalas.

semakin suka merapu....

buat kerja yang sia-sia....

macam-macam la..........hmmmmm....

....................................................................


hari ini,

aku kembali kesini..........

mencari-cari semangat yang dulu........

mencari-cari tujuan yang dulu...............

dan masa semakin pantas berlalu....

3 tahun saja disini..

dan masa untuk aku meninggalkan tempat ini semakin hampir...

oh!no..........

mesti aku akan sedih..

macam mana la hidup aku nanti bila aku tidak berada disini lagi?





..............

sekian,

selamat petang buat semua..........

salaamualaikum ..............



No comments: