Sunday, May 25, 2014

Jiwa keletihan



                        
                                                                  letih.                                                        






aku rasa, aku ni tak habis-habis dengan jiwa keletihan aku
jiwa letih, hati letih, fikiran letih..maka anggota fizikal pun turut terasa letihnya

aku ada satu sifat dimana pabila aku tiada mood nak bercakap dengan sesiapa, aku akan diam saja. diam dan buat hal aku sendiri. aku dengan dunia aku saja. dan aku bahagia seperti itu.

namun ada pula manusia-manusia yg salah faham sampai fikir aku sedang marah or bad mood. hmm..tolonglah. selalu fikir yang bukan-bukan sampai aku yg tak rasa apa-apa boleh jadi bad mood pulak lahaii..

blog ni, dah lama sangat tak update
hilang suda semangat yang ada dulu
macam mana ya..org yg keep writing everyday..everyweek or every month ka..yg konsisten menulis blog.. hmm..bagi aku manusia2 yg mcam tu, mereka mempunyai hidup yg "happy sokmo"..interesting.. banyak benda menarik yang mereka boleh kongsikan..tak hairanlah boleh update selalu.. mereka gembira, orang lain pon gumbira juga..

sedangkan hidup aku ni tak sehebat hidup mereka..tak da benda yang menarik utk dikongsikan selalu..yang ada hanya cerita tak best yang aku sendiri pun sudah keletihan.

letih dengan hidup sendiri
letih dengan segala-galanya

tapi takpalah..everything will be fine fine fine fineeee

segalanya akan indah pada waktunya....

No comments: