Monday, June 17, 2013

jiwa kepenatan



Assalam..

apapun yg kau miliki, siapapun yg kau sayangi, apapun yg kau terima..always Love Allah more,
kau takkan rugi, percayalah!


--------------------------------------------------


ke-penat-an . ke-stress- an . ke-rindu-an .

itulah antara benda yg aku rasa tiap hari . bukan nak mengeluh , tapi meluah .. biasalah manusia, kan.. huhu..
apapun, whatever happend, life goes on rite..

aku kat sini, sekejap saja.. hanya 6 bulan jika dibandingkan dengan kat kelantan dulu..dulu 3 tahun kat sana, kat sini pula 6 bulan saja tapi terlalu banyak benda yang aku belajar kat sini

tentang sifat perangai manusia

tentang jenis2 kawan

terlalu banyak benda yang Allah bg aku belajar kat sini...

semua tu buatkan aku lebih matang...ada hikmah semua ni, aku yakin :)


** jiwa dah penat.. hati dah penat..mata pun dah penat..lain kali saja sambung entri ini

***sebenarnya nak tulis panjang2 tapi hilang mood, hilang idea...

jom..layan lagu ni dlu...jiwang sat... ;)



Dihuni rasa rindu
Hanya ku yang mencari
Rembulan masih ada
Mungkin seketika
Walau ku bahagia mengejar bayanganmu
Tak mungkin ku beroleh saat indah bersamamu
Hanya aku

Dingin rasa kasihmu
Bagai bintang bersemi
Rindu janji bicara
Kekal selamanya
Walau sekadar mimpi
Tak pernah ku peduli
Selamanya kan ku pasti merindui dirimu
Hanya aku


No comments: