Saturday, May 21, 2011

Alarm...





hari ini...alarm berbunyi pada pukul 6 pagi. aku bangun dan menuju kedapur di bahagian belakang rumah, hajat untuk mengambil air wuduk. sampai didapur aku dengar bunyi air dari bilik air, oh..tahulah aku yang dia sedang mandi.

selepas itu dia keluar dan aku meneruskan niat mengambil wuduk.selesai mengambil wuduk aku masuk ke bilik. dia juga ada disitu. dia tersenyum..siap dengan pakaian untuk solat. dan selepas itu kami solat bersama-sama. dia dihadapan dan aku dibelakangnya.dalam suasana yang nyaman...



tidak lama selepas itu alarm dari hp sony ericson aku berbunyi lagi. kali ini aku membuka mata luas-luas. menoleh ke kiri, roomate aku masih tidur nyenyak... ya Rabb..apakah ini? dia? dimanakah dia? kenapalah aku boleh mimpi macam tu...dan kerana mimpi itu, sepanjang hari aku asyik ingatkan dia.. -_-

awak, hai awak... dah lama xjumpa.. kat mana sekarang? sihat atau kurang sihat? do you ever remember me...even a bit, hmm..??

kinda miss you...


keep smiling dan sandarkan rindu itu hanya kepada Allah ^^




final exam : 7 hari lagi. saya mahu study..ok, selamat!


2 comments:

ahLia teeeetttttt..... said...

ehem!

sape kah itu?

aL said...

teruskan perjuangan.. ^_^