Thursday, April 14, 2011

Rindu sangat dengan anak-anak kecil itu.. T__T

semalam hari khamis, satu hari yang telah berlalu, dua kelas saja yang ada sebab yang lain telah dibatalkan. hari ini jumaat,cuti.

balik kelas saja terus pergi rumah macik sebelah, hajat nak main dengan lutfi tapi rupanya lutfi xde..mak dia bawa balik umah sana, i.Allah sabtu baru balik rumah sini.

Ok.aku hampa sebab tak dapat jumpa lutfi. aku rindu dengan budak comel itu.tiap kali aku nampak dia mesti aku ingatkan asyraf. lutfi ada abang, panggil bang long saja, dan bila aku tengok bang long dan main ngan dia, aku akan ingatkan haikal..haikal itu abang asyraf dan bang long itu abang lutfi.

rindunya aku nak jumpa baby2 tu sume..aku harap sabtu nanti sempat jumpa lutfi dan bang long sekali.. ^^




Ini, Asyraf ngan abang dia,Haiqal... my nephew from my first bro.. hoho..




This is lutfi.. cucu jiran sebelah..nnt esok kak sya datang ea.. nk main ngan lutfi..rindunya..










2 comments:

Anonymous said...

lufti??? ank jiran sebelh... yg dukung lufti tue mak dia ke?? napa nk crop mk dia???

Aisya Whatever said...

bkn mak dia...itu kwn sy,sblh kawan sy tu ada sy...kalo x crop nmpak org lain yg pakai baju xberapa syarak sbb masa tu xda org..hmmm..