Monday, April 18, 2011

Sekadar Lelaki Biasa ~



Bismillahirrahmanirrahim..

beberapa hari ini aku ada menulis sebuah cerpen..tajuknya 'Sekadar Lelaki Biasa' .. tapi aku tak post cerpen itu dalam blog ini tapi aku hanya post dalam facebook aku saja... cerpen ni agak panjang jadi aku bahagikan dalam beberapa part...sekarang nih dah post sampai part6 ..^^

cerpen itu menceritakan tentang seorang lelaki sosial yang tidak mempercayai wujudnya Tuhan tetapi dia dilahirkan dalam keadaan islam..dia tinggal sorang sebab mak dia dah meninggal manakala ayahnya berkahwin lain..

kehidupannya berubah apabila dia mengenali seorang wanita yang berbeza bagaikan langit dengan bumi dengan dia,iaitu maisarah.... dan sejak itu dia beruasaha untuk menjadi baik hanya kerana Maisarah sehinggalah pada suatu hari......... dia terlihat Maisarah bersama 'tunangnya' dan sejak itu............ haa..kalau berminat korang bacalah sendiri kat sini , kalau korang takleh buka link tu, add dulu sbb fb aku tu private sikit..ehee..

malam ni, oleh kerana aku tak banyak kerja (sebenarnya banyak sangat =p) , maka aku pun meranjinkan diri aku untuk memanipulasi beberapa gambar untuk dijadikan ala-ala kulit buku cerpen ni la..hehe... tapi aku bukanlah designer..aku hanya mampu untuk manipulate gambar je dan hasilnya tidaklah seberapa..

dan............inilah hasilnya... ^^










ok..cukup sampai disini saja.. esok insya Allah aku ada kelas pada pukul 8 pagi..siap ada test untuk sebjek Web lagi pagi esok. do pray for me.. ^^


1 comment:

Mat Kampung said...

salam, lama tak menziarahi teratak kamu ni,,, pe2 pun,, buat novel je la aisyah,, senang cite =)